ביטוח נסיעות לנכים ובעלי מוגבלויות, מה צריך להכיר?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

נכה

 

בעוד כי מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל נע בין כמה עשרות שקלים ליום, ביטוח נסיעות לנכים ובעלי מוגבלויות עתיד בד"כ להיות יקר יותר. כמו כן, חלק מחברות הביטוח דורשות לרכוש הרחבות שונות של פוליסות, מה שמאפשר טיסה בטוחה יותר הן למבוטח והן לחברת הביטוח – המשיכו לקרוא.

עד כמה רכישת ביטוח נסיעות חשובה?

אם ביטוח נסיעות לחו"ל הוא MUST עבור כל נוסע, הרי שעבור נכים ובעלי מוגבלויות הוא קריטי אפילו יותר. מלבד העובדה שהביטוח מספק כיסוי במקרים של אירועים רפואיים, ניתן גם לרכוש הרחבות ביטוח שונות, כמו למשל:

  • ביטוח ביטול נסיעה, בתי מלון והשכרת רכבים.
  • ביטוח אובדן ציוד וכבודה ו\או פריטים יקרי ערך.
  • הטסת חירום חזרה ארצה במקרה של חלילה אירוע רפואי.
  • ביטוח ביטול דמי השתתפות עצמית במקרה של הפעלת הפוליסה במקרים שונים. 

רכישת הרחבות פוליסה – מה חשוב לדעת?

יש לציין, לא בכל המקרים יהיה צורך ממשי לרכוש הרחבות ביטוח, אלא אם מומלץ לפעול כך. זאת, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים שלכם כנוסעים עם מוגבלויות תנועה שונות. עם זאת, נדגיש כי לא כל חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לנכים, שהוא מספיק מקיף. כמו כן, גם כאשר חברת ביטוח מציעה פוליסה לבעלי מוגבלויות תנועה, היא עשויה פרמיה גבוהה יותר, כך שחשוב לקחת זאת בחשבון. באופן כללי, גובה הפרמיה עבור ביטוח נסיעות לנכים נקבע על סמך כמה פקטורים:

  • גיל המבוטח\ת, כאשר נהוג לשלם פרמיה גבוהה יותר בגילאים מבוגרים.
  • מצבם בריאותי של המבוטחים, בעוד כי רוב חברות הביטוח ידרשו היסטוריה רפואית של לפחות 3 – 6 חודשים אחורה.
  • יעד הטיסה של המבוטחים ומשך הנסיעה, בזמן שיעדים מסוימים, כמו למשל יעדי עולם שלישי, יצריכו תשלום פרמיה גבוהה יותר וכן רכישת הרחבות פוליסה.

ניתן כעת למצוא מידע נוסף על ביטוח נסיעות לנכים באתר גודיי המהווה בית השוואת מחירים. כדאי לדעת כי עבור עשרות אלפי צרכנים חסכנים בישראל, גודיי מוזיל עשרות אחוזים ברכישת הפוליסה המתאימה.

כמה מילים על הוזלת עלויות ביטוח נסיעות לנכים

לסיכום, בין אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח אובדן או גניבה של ציוד הכולל כיסא גלגלים, מכשירי שמיעה ועוד, או שמא תרצו לרכוש פוליסה הכוללת הטסת חירום לישראל, חשוב לעשות סקירה של השוק. בימינו, השוואת מחירים זאת הדרך הנכונה ביותר לסקור שוק, מה שניתן לעשות באינטרנט בכמה דקות בודדות בלבד. השקעה של 3 – 5 דקות, ויש לכם חיסכון כספי של עשרות אחוזים בכיס, במיוחד אם אתם טסים בתור קבוצת אנשים אשר צריכים כמה פוליסות שונות. למשל, אם אתם טסים לחו"ל עבור טיול נכים במסגרת כלשהיא, השוואת מחירים תהיה ממש חובה ותאפשר להוזיל לא מעט כסף בכיסים של כל המבוטחים.

נכה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו