פספורט קארד לבעלי מוגבלויות, מה זה כולל?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח טיסה

 

למי שעדיין לא מכירים, פספורט קארד מהווה בימינו את אחד מסוגי הביטוחים הנפוצים ביותר בישראל, בין אם במקרים של ביטוחי נסיעות סטנדרטיים או ביטוחים הכוללים הרחבות. רגע לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, אנחנו ממליצים לעבור על המידע הבא כדי לחסוך בכיס – קראו כאן.

מהם היתרונות של פספורט קארד?

רגע לפני שנרחיב לגבי ביטוח נסיעות לנכים באופן ספציפי, נציין כי פספורט קארד טומן בחובו כמה יתרונות שונים. עם זאת, היתרון העיקרי בביטוח זה הוא הנושא של נוחות השימוש. כאשר אתם רוכשים פספורט קארד, ביטוח זה מקנה לכם כרטיס מגנטי דומה לכרטיס האשראי שלכם. כאשר יש צורך חלילה להפעיל פוליסה, ניתן לשלם עם אותו כרטיס מגנטי המוענק על ידי חברת הביטוח. לפני שאתם שואלים, כדאי לדעת שאין שום צורך לתזז את עצמכם על מנת לאסוף את הכרטיס. לפני שאתם עולים על הטיסה, תוכלו להבחין בדרך למטוס בדוכן אדום של חברת פספורט קארד, שם תוכלו לאסוף את הכרטיס (בנתב"ג עצמו).

אז, מה הביטוח כולל במקרים של בעלי מוגבלויות?

ישנם כמה אלמנטים אשר מכוסים על ידי חברת הביטוח, כאשר אתם רוכשים ביטוח פספורטכארד לנכים ובעלי מוגבלויות תנועה. עם זאת, גובה הכיסוי משתנה בים פוליסה אחת לפוליסה אחרת. אם פוליסות מסוימות מספקות כיסוי הוצאות רפואיות עד 3 מיליון ₪, אחרות מספקות כיסוי פחות גבוה או אפילו יותר גבוה (בד"כ עד 5 מיליון ₪). ברוב המקרים הפוליסות יכסו את ההיבטים הבאים:

  • הוצאות רפואיות: במקרה של הפעלת הפוליסה, הכיסוי יכלול תשלום עבור טיפולים ותרופות, אשפוז קצר או ארוך טווח, אפילו ניתוחים או פינוי רפואי חירום לישראל ועוד.
  • אובדן ציוד רפואי: זוהי בד"כ הרחבת ביטוח הכוללת מתן פיצוי כספי במקרה של אובדן, גניבה או נזק לציוד רפואי, כמו למשל מכשירי שמיעה, מתקני-עזר של הליכה, כיסאות גלגלים ועוד.
  • ביטול נסיעה: במקרה של חלילה החמרה במצב בריאותי, הדורשת ביטול טיסה, כיסוי זה כולל החזר כספי על טיסה, בתי מלון והשכרת רכב.

לסיכום, כמה מילים על התאמת הביטוח לצרכי המבוטחים

יש לציין, הביטוחים השונים יכולים לכלול עוד סוגי הרחבות שונות, כאשר הדרישה הבסיסית של המבוטח צריכה להיות התאמה של הביטוח לצרכיו הספציפיים. במילים אחרות, יש לרכוש פוליסה אשר מותאמת למצב הרפואי של המבוטחים. באופן הזה ניתן לטוס בראש שקט ולדעת שלא משנה מה חלילה יקרה, המבוטח יהיה מכוסה בבחינת הוצאות הרפואיות ובבחינת הטיפול הנדרש בבעיה. לסיכום, בין אם אתם טסים ליעד הזה או האחר, יש לקחת בחשבון כי פרמיות הביטוח במקרים אלה יהיו גבוהות יותר. היות כי נכים ובעלי מוגבלויות מהווים סיכון מוגבר עבור חברות הביטוח, ביטוחים אלה תמיד יהיו יקרים יותר מאשר ביטוחים של אנשים ללא מוגבלויות פיזיות ו\או נכות. לכן, בצעו השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה מקיפה מספיק, כך תוכלו לחסוך עלויות.

ביטוח טיסה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו